دپارتمان طراحی گرافیک

طراحی گرافیک

هر پروژه تبلیغاتی از بخش های مختلفی تشکیل می گردد اما نکته قابل توجه این است که در همه شیوه های  تبلیغات ،طرح گرافیکی وجه مشترک و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد گاها در کمپین های تبلیغاتی  یک طرح گرافیکی مناسب  به خودی خود بالغ بر 70 %  آن پروژه را به هدف نزدیک می نماید به همین دلیل همیشه پیشنهاد ما در آژانس تبلیغاتی دریچه هنر بر این بوده که مشتری هایمان با کلیت مفهوم آشنا شوند  تا در طول اجرای هر پروژه اهمیت آن را لمس نمایند برای آشنایی بیشتر با مفاهیم طراحی گرافیک می توانید به مقالات مرتبط با آن مراجعه نمایید یا با کارشناسان ما برای طراحی هر چه بهتر ایده هایتان ارتباط برقرار نمایید.
 

دپارتمان طراحی گرافیک

تصویرسازی

تصویرگری، نقاشی روایی است. راوی مجسّمِ متن؛ همراه یا بدون متن کاربرد دارد، و می‌تواند دنباله‌دار، یا تک فریم باشد. تفاوت اصلی تصویرگری با نقاشی، هدفمند بودن آن برای کاربرد مشخص، در نظر گرفتن مخاطب و سفارش‌دهنده است و از این نظر مشابهات بسیاری با طراحی گرافیک دارد. از انواع تصویرگری می‌توان: نقاشی‌های داخل کتاب‌های کودک و روی جلد کتاب‌های بزرگسال (و گاه داخلی برای متن- که در ایران، تصویرگری برای متن بزرگسال کمتر رایج است)، تصویرسازی علمی، نقاشی‌های روی پوسترهای تبلیغاتی و اقلام تجاری، داستان‌های مصور (کمیک استریپ)، و طراحی‌ها و نقاشی‌های داخل مجلات و روزنامه‌ها را نام برد.

دپارتمان طراحی گرافیک

موشن گرافیک

موشن گرافیک هنر قدرتمندی است که به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یک موشن گرافیک ساده قادر است به اندازه چندین واژه گویا و تاثیرگذارتر باشد.
اغلب کسب‌وکارها در حال حاضر به استفاده از موشن گرافیک در استراتژی‌های تبلیغاتی خود روی آورده‌اند. آن‌ها به خوبی می‌دانند که مخاطب امروزی فرصت اندکی برای مطالعه دارد و فقط با استفاده از موشن گرافیک و تکنیک‌های مشابه است که می‌توانند در مدت کم، بیشترین میزان پیام را به مخاطب منتقل کنند.