دپارتمان رسانه های محیطی و رویدادها

تبلیغات در رسانه های محیطی

تبلیغات محیطی یکی از تأثیرگذار ترین نوع تبلیغات است که به منظور تبلیغ محصولات، برند، خدمات و صنایع مختلف در سطح شهرها و اتوبان ها و هر فضایی پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد. تبلیغات محیطی برای ایجاد آگاهی از برندها، کسب و کارها، محصولات یا راه اندازی کمپین های تبلیغاتی مورد کاربرد دارند. از آن جا که تبلیغات محیطی در مناطق پر رفت و آمد بکار گرفته می شود، نسبت به روش های بازاریابی دیگر تعداد بازدید و تلقین پذیری بیشتری دارد…

دپارتمان رسانه های محیطی و رویدادها

برگزاری رویدادها و همایش ها

یکی از روش های بازاریابی و تبلیغات بر گزاری رویداد ها  و همایشها هستند که با نمایش  خصوصیات و نکات مفید برای افراد کالا یا خدمات را به مشتریان معرفی خواهند کرد در این روش برگزار کننده به  صورت مستقیم مشتریان کالا یا خدمات خود را شناسایی کرده و ارتباط خواهد گرفت این روش  تبلیغات از گذشته دور محبوبیت خاص خود را داشته و دارد و به گو نه های مختلف بر پا میگشته…

دپارتمان رسانه های محیطی و رویدادها

ساخت و نصب بیلبورد , استرابورد

در دپارتمان رسانه های محیطی و رویداد های  آژانس تبلیغات دریچه هنر  طراحی و برنامه ریزی ساخت و نصب انواع سازه محیطی طبق استاندارد های شرایط آب و هوایی استان هرمزگان از قبیل سازه های استرابورد و بیلبوردهای تک پایه و چند پایه انجام میگیرد و همچنین خدمات پس از نصب جهت اکران تبلیغات از چاپ تا نصب مدیا بر روی سازه نیز توسط متخصصان بخش چاپ این مجموعه انجام میگرد. جهت راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در آژانس تبلیغاتی دریچه هنر بندرعباس تماس حاصل فرمایید.

100%

تعداد 7 کمپین موفق از 7

دپارتمان رسانه های محیطی و رویدادها

برگزاری کمپین های تبلیغاتی

کمپین،اعم از اینکه تبلیغات و ارتباطات یکپارچه بازاریابی باشد مجموعه پیچیده ای از فعالیتهای مرتبط و هماهنگ است یک کمپین حاصل یک طرح جامع برای رشته‌های از تلاش های ارتباطی بازاریابی متفاوت اما مرتبط با هم است که در رسانه ها و حوزه های ارتباطی بازاریابی مختلف در یک دوره زمانی معین ظاهر می‌شوند….
آژانس تبلیغاتی دریچه هنر با 7 سال سابقه فعالیت در زمینه تبلیغات و اجرای کمپین های تبلیغاتی در شهر بندرعباس شما را به مطالعه ادامه مقاله جهت آشنایی بیشتر با جزئیات یک کمپین تبلیغاتی موفق دعوت می نماید.