سامانه چاپ آنلاین ورود به سامانه آسانترین راه ثبت سفارش چاپ لارج فرمت و افست
دپارتمان چاپ

چاپ دیجیتال

        صنعت چاپ از بخش های مختلفی تشکیل شده است که یکی از انواع تقسیم بندی ها بر اساس ابعاد و متر طول می باشد

  • امکان چاپ لارج فرمت بر روی انواع مدیا همچون بنر، فلکس، مش، وینیل،کاغذ دیواری و پوسترهای تبلیغاتی و نمایشگاهی در ابعاد بزرگ تا عرض 5 متر و طول نامحدود در تیراژ یک تا بی‌نهایت نسخه با سرعت بالا را امکان پذیر می‌کند.
  • این نوع چاپ مناسب برای فضاهای بیرونی ،بیلبورد، تابلوها و هر فضای بیرونی و همچنین فضاهای داخلی مانند  غرفه ها یا استند های نمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.
  • استفاده از جوهر uv ضد اشعه به دلیل مقاومت، پایداری و ثبات رنگ در برابر نور از دلایل محبوبیت چاپ‌های لارج فرمت است.

        جهت سفارش بنر یا مدیا لارج فرمت می توانید از طریق سامانه آنلاین دریچه هنر اقدام کنید.

چاپ دیجیتال یکی از روش‌های تبدیل تصاویر دیجیتال به محصولات چاپی است. این روش معمولاً شامل چاپ حرفه‌ای در تیراژهای کم‌تعداد توسط نشر رومیزی و دیگر منابع دیجیتال است که به وسیلهٔ چاپگرهای لارج فرمت و/یا چاپگرهای لیزری و جوهرافشان حرفه‌ای انجام می‌شود. چاپ دیجیتال دارای هزینه بیشتری برای چاپ هر صفحه در مقایسه با روش‌های سنتی مثل چاپ افست است ولی این قیمت بالاتر معمولاً با صرفه جویی در هزینه‌های دیگری که در تهیه پلیت‌های چاپ انجام می‌شوند برای تیراژهای کم‌تعداد جبران می‌شود. این روش امکان چاپ بلافاصله پس از تقاضا در تیراژ محدود را فراهم می‌آورد و امکان تغییر تصاویر و محتویات صفحه (اطلاعات متغیر) در هر برگ چاپی را در اختیار می‌گذارد.صرفه جویی در نیروی انسانی و توان رو به گسترش ماشین‌های چاپ دیجیتال در بالا بردن کیفیت، پایین آمدن هزینه تمام شده هر برگ چاپی و بالا رفتن تیراژ به این معناست که چاپ دیجیتال در حال رسیدن به نقطه رقابت با چاپ افست و حتی پیشی گرفتن از آن است.

دپارتمان چاپ

مزایای چاپ
افست چـیـسـتـــ؟

Emilia Clarke
در چاپ افست دقت در چاپ رنگ اهمیت بالایی دارد و در تیراژ های بالا بسیار مقرون به صرفه می باشد به همین دلیل برای چاپ کتاب ،کارت ویزیت ،سربرگ،کارت ویزیت درتعداد زیاد از چاپ افست استفاده می گردد و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به چاپ دیجیتال دارد برای سفارش کارت ویزیت ،تراکت و سایر محصولات افست از سامانه چاپ آنلاین دریچه هنر دیدن نمایید.
Chap.darichehhonar.ir
دپارتمان چاپ
دریچه هنر بندرعباس
Emilia Clarke
مزایای چاپ افست می‌توان به سرعت کار و دقت ماشین اشاره کرد که باعث می‌شود کارهای چاپی با سرعت و سفارش شما در تیراژهای بالا انجام شود
دپارتمان چاپ
دریچه هنر بندرعباس
Emilia Clarke
چاپ افست نوعی از چاپ که نوشته و عکس را بر سطح لاستیکی یک استوانه (سیلندر) گردان برمی‌گرداند و سپس آن را با فشار استوانه دیگر روی کاغذ چاپ می‌کنند
دپارتمان چاپ
دریچه هنر