دپارتمان رسانه های محیطی و رویدادها
تبلیغات در رسانه های محیطی
تبلیغات محیطی یکی از تأثیرگذار ترین نوع تبلیغات است که به منظور تبلیغ محصولات، برند، خدمات و صنایع مختلف در سطح شهرها و اتوبان ها و هر فضایی پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد. تبلیغات محیطی برای ایجاد آگاهی از برندها، کسب و کارها، محصولات یا راه اندازی کمپین های تبلیغاتی مورد کاربرد دارند. از آن جا که تبلیغات محیطی در مناطق پر رفت و آمد بکار گرفته می شود، نسبت به روش های بازاریابی دیگر تعداد بازدید و تلقین پذیری بیشتری دارد…